סדרת אוטנאסנא 

 

אינדקס : דירוג לפי דרגת הקושי.
ללא כוכבית – מתחילים רמה 1
כוכבית אחת – מתחילים רמה 2
שתי כוכביות – מתקדמים



סדרת אוטנאסנא


1. Simpel Uttanasana – אוטנאסנא פאסיבית – כפיפה לפנים בידיים שלובות כף יד למרפק – ראה פירוש השם בתנוחה מס'1 בתנוחות העמידה.

2. Padangusthasana – פאדנגוסטהאסנא. * - כפיפה לפנים כשכפות הידיים אוחזות בבוהן הגדולה – פאדה פירושה כף רגל, אנגוסטאה פירושה הבוהן הגדולה. השם מתייחס לתפיסת שני בהונות הרגליים.



3. Hastasana Pada – פאדה הסטאסנא. * - כפיפה לפנים כשכל כף היד מתחת לכף הרגל – פאדה פירושה כף רגל, הסטה פירושה כף יד. השם מתייחס להנחת כפות הידיים מתחת לבהונות.

4. Uttanasana – אוטנאסנא מלאה. * - כפיפה לפנים ברגליים צמודות כשהידיים בצידי כפות הרגליים – ראה פירוש השם בתנוחה מס' 1 בתנוחות העמידה. זוהי הוואריאציה המלאה של התנוחה.